Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

  • De klant ontvangt een bevestigingsmail, waarin de gegevens van de klant bevestigd. Mocht hier een fout in zitten, dan heeft de klant tot 24 uur na de reservering de tijd om dit door te geven aan MysteryMeals.
  • Kan het bezoek aan één van de restaurants onverhoopt niet door gaan vanuit de klant, dan moet de klant dit minstens 24 uur van tevoren doorgeven. Dan kan MysteryMeals de klant een nieuwe datum en tijd toewijzen. Geeft de klant dit minder dan24 uur van tevoren door, dan kan MysteryMeals geen nieuwe reservering maken. Dit moet de klant telefonisch (via Whatsapp) of via de mail communiceren met MysteryMeals.
  • De klant heeft na totstandkoming van de overeenkomst het recht om deze binnen 24 uur kosteloos te herroepen. De klant krijgt het geldbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op de rekening.
  • Wordt na meer dan 24 uur na de overeenkomst geannuleerd, dan krijgt de klant een tegoedbon. De klant kan zelf kiezen wanneer deze wordt gebruikt.
  • MysteryMeals is niet verantwoordelijk voor wat er in de restaurants gebeurd. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de restaurants. Vindt er een geschil plaats, dan moeten restaurant en klant dit oplossen. MysteryMeals wil wel fungeren als bemiddelaar.
  • MysteryMeals retourneert geen geld aan plaatsgevonden diners. Mocht het diner zijn tegengevallen, of mocht de klant de ervaring hebben dat de prijs/kwaliteit verhouding niet juist is, dan kan de klant dit doorgeven aan MysteryMeals en zal MysteryMeals in gesprek gaan met het restaurant.
  • Bij drukte van deelnemende restaurants, kan het voorkomen dan MysteryMeals de klant niet kan koppelen aan een restaurant. In dat geval wordt de klant uiterlijk 24 uur voordat het bezoek plaatsvindt, gevraagd een nieuw tijdstip en/of datum te kiezen. MysteryMeals streeft er naar om dit te voorkomen.
  • Voor klanten is MysteryMeals bereikbaar via whatsapp en te bellen op nummer: 316 45418586 en via e-mail op: info@mysterymeals.nl.

 

 

× Hoe kan ik je helpen?